Sitemizde kayıtlı olan üye ve yazarlarımız - sitedeki nick ( isim ) ve mailleri ile üye olmalılar.

Kurumsal İçerik Siparişlerinde Ne Yapmalısınız?

Kurumsal içerik siparişlerinde, genelde ticari kaygı taşıyan kurumsal web sitesi sahiplerinin talebi olduğu gerçeğini unutmamalıyız. O yüzden, firmaların ve ilgili kişilerin tam olarak istedikleri konular hakkında bilgi sahibi olmak, araştırma yapmak, firma ile mesajlaşma sistemi üzerinden bağlantıda kalmak son derece önemlidir.


  • İhtiyacın kesin olarak belirlenmesi,
  • Varsa referans içerik talebi,
  • Kurumsal dil ile içerik oluşturmak,
  • Firmayı temsil eden bir yazım dili ile içerik oluşturmak,

Bu tip niteliklere uygun olarak oluşturulan içeriklerde, kurumsal web sitelerinin talepleri en detaylı şekilde önce tespit edilmeli sonra da çözüme kavuşturulmalı.

Etiketlendi:
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .