Sitemizde kayıtlı olan üye ve yazarlarımız - sitedeki nick ( isim ) ve mailleri ile üye olmalılar.

Sipariş Veren - Alıcılar İçin Dikkat Edilmesi Gerekenler

Ekim 2022 düzenlendi kategorisi Soru - Yanıt ve Yardım Konuları

Platformda , Standart Üye ( Siparişveren - Alıcı ) olarak geçen üyelerin hem hazır içerik alımlarımda hem de siparişlerde tekrar hatırlatmak amacıyla dikkat edilmesi gerekenleri şu şekilde toparlayabiliriz:


Hazır İçerik Alımlarında :

  • Mutlaka içerik açıklamalarına dikkat etmeliler.
  • İçerik yazarının profiline mutlaka göz atmalılar.
  • Profil detaylarına , varsa içerik yazarı hakkında yapılan yorumlara , puanlara dikkat etmeliler.
  • Kopya içerik çıkan alımlarda , mutlaka yoruma ( Varsa sorgulama sonucu ekran görüntüsü https://prnt.sc/ 'a yükleyerek yorumda link paylaşmalı. ) görüntü ve "İade talep ediyorum " ibaresini eklemeli. İade sadece, kopya içerik çıkan alımlarda ve 1 gün içerisinde belirtildiği taktirde yapılır.
  • Alım sonrasında yorum ve puanlama yapmaya dikkat etmeli. Bu sayede, sonraki alımlarında hem kendine hem de diğer alıcılara referans olacaktır.

Sipariş Verme:

  • Sipariş verirken, içerik ihtiyacı doğrultusunda tüm detayları gerekiyorsa kendi sitesinin linkini paylaşarak siparişte açıklamaya dikkat etmeli. Adet, süre, ortalama uzunluk gibi detay özelliklerine dikkat etmeli. 1'den fazla alımlar için belirtilen uzunluğun tek bir adet için olduğunu unutmamalı. Örneğin, 10 adet için ortalama 400 kelime seçimi yaptıysa, bu da ortalama 4000 kelimeye denk gelir.
  • Kullanıcı panelinde açtığı siparişin ilk teklifi geldiği andan itibaren , siparişi yansır. Panel içi yönlendirme ve bilgilendirmelere dikkat etmelidir.
  • 3 günlük aktif teklif toplama süresi vardır. Dilerse 3 gün içinde veya en geç süre sonunda seçimini yapmalıdır.Sonrasında sipariş sistemden kalkar.
  • Gelen tekliflerde, kendisine e-mail bildirimi otomatik yapılır.
  • Siparişin tesliminde kendisine e-mail veya sms ile bilgilendirme yapılır. Kontrol ederek, seçim yapması gereklidir.
  • Onay veya Red işlemlerine hata alması durumunda , bunu yönetime bildirmesi gerekir. Bu tip teknik sorunlarda, iletişim kurularak gerekli işlemler yönetim tarafından yapılır. Canlı Destek'den yazarak veya Yardım & Destek alanından ticket açarak durumu bildirebilir.
  • Red işlemlerinde gerekli açıklama detaylarıyla yapılmalıdır.
  • Sipariş sonrasında olumlu veya olumsuz olsun fark etmeksizin, yorum ve puanlama işlemi yapılmalıdır.

Bu şekilde işleyen sistem içerisinde, sorunsuz ve güven içinde bir alım- sipariş verme işlemi yapılabilir. Her zaman kendilerine yardımcı olmaktan mutluluk duyacağımızı bildirmek isteriz.

Etiketlendi:
Yorum yapmak içinOturum Açın yada Kayıt Olun .